your dream business

LOCK-IN your position NOW! You are the Pioneers, ground floor opportunity to tap the ASIA PACIFIC MARKET, jump start from MALAYSIA!!!!.. to be launched in MALAYSIA SOON !!!

Keajaiban MonaVie..

Khasiatnya telah diperakui oleh ramai pakar pemakanan terkenal dunia serta mendapat liputan yang meluas terutamanya di Amerika Syarikat dan Eropah. Kesan pemulihan telah banyak terbukti dan diperkatakan melalui testimoni di seluruh dunia..


Strategi Promosi

Hyprobulksms

Hit Counter

Sijil Halal

Oleh kerana penampilan botolnya seperti wine ia telah diperkatakan dengan meluasnya sejak dilancarkan. MonaVie adalah 100% daripada buah-buahan tanpa tambahan gula, juga tidak mengandungi alkohol. MonaVie telah diklasifikasikan sebagai Vegetarian.

Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) mengesahkan Monavie sebagai makanan di bawah Food Act 1983 and Food Regulations 1985 semenjak 4 Julai 2007.



MonaVie telah disahkan HALAL oleh The Islamic Food and Nutrition Council of America pada 30 June 2009. Sila lawat www.ifanca.org untuk keterangan lanjut. Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) telah menerima Monavie sebagai produk ahli (No. pendaftaran ahli :0307081476) sejak 16 Julai 2008

Sangat Berminat Menjadi Ahli / Pengedar

Nama Penuh:
Alamat Lengkap :
No. Kad Pengenalan :
No. Handphone :
Email ( jika ada ):

This HTML form was created by Freedback.